torsdag den 19. december 2013

Et punktum er starten til en ny begyndelse!

I aftes blev årets sidste håndboldtræning fløjtet af. Sved, fight, håndbold og efterfølgende hygge, fantastisk kombination. Samtidig er slutfløjtet med til at indikere en ny begyndelse! Der skal snart til at ske en masse ting og spændende projekter bliver forhåbentlig sat i gang.

Temaerne er selvstændig, træning, tøj og tørret kød!

Jeg skal nok holde jer underrettet og I bliver de første til at høre om det hvis I følger mig og min blog.
Min blog kommer til at handle om min hverdag og mode, en masse træning og ernæring, tips og alt hvad der høre til her! Jeg har ikke en dag uden disse ting og jeg går fuldhjertet ind i det og suger alt hvad jeg kan til mig og det bedste ved det er, at jeg efterfølgende kan fortælle jer om det!
Hvad med jer derude? Har I også nye ting I starter op på? Lad mig høre ad og spørg endelige hvis I undrer jeg over noget!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar