søndag den 22. december 2013

Husk juletræningen

Specielt her i julen er det vigtigt at holde sig i gang og huske træningen. Det giver dig både god samvittighed, påvirker dit humør, evt. julestress, men gør også at det mål du måske har kæmpet så hårdt for at nå inden jul ikke vil være forgæves og at du skal til at starte forfra til januar igen! 
Man skal have lov til at hygge sig med god mad og diverse her i højtiden, men hvis man sørger for at holde sin kost fornuftig, holder de råd fra mit tidligere indlæg: lidt, men godt, passer sin træning og måske lige træner de 10 min ekstra hvis muligt, så lover jeg dig at julen og nytår bliver endnu bedre end du havde forventet.
Jeg er lige kommet til Blokhus, hvor jeg holder jul i år! Træningstøjet er pakket og mit Fitness World Kort ligger bare i pungen og venter på at blive brugt her de næste dage ;)
Holder jer opdateret heroppe nordfra. Glædelig jul!

Hvor holder I ellers jul henne i år og hvordan sørger I for at vedligeholde formen?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar