tirsdag den 24. december 2013

Indbringende jul, that's why you better work bit*h

Så er en fantastisk juleaften vel overstået! Jeg håber at jeres har været lige så god som vores heroppe i Blokhus.
Jeg skal ikke være bleg for at indrømme at jeg fik en masse god mad i dag, men det høre nu julen til, men træningen nåede jeg også tidligere i dag, work bit*h!

Opfyldte ønsker
Det har været en indbringende juleaften og I kan allerede godt begynde at glæde jer, den har absolut været jer allesammen til gode! Jeg afslører i morgen hvordan det skal forstås, men I får en lille teaser: tunge kugler, bånd og rebstiger!
Endnu engang glædelig jul til jer allesammen! Husk træningen i morgen, jeg lover at smide et par billeder op af min træning også;)

Hvordan har jeres juleaften ellers været? Hvad har I fået af gaver, gik ønskerne i opfyldelse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar