fredag den 3. januar 2014

Hold den kørende!

Så er der endeligt nyt indlæg her på bloggen! Jeg har haft utrolig travlt og det er desværre gået udover bloggen, hvilket jeg selvfølgelig er meget ked af, but now I am back!
 
Her i januar vil jeg specielt give jer en masse træningstips, videoer og øvelser til at holde formen eller komme godt i gang med nytårsforsættet, samt ernæringstips som hertil hjælper dig og som du roligt uden dårlig samvittighed kan spise, for at holde den søde trang nede :)
 
Det er vigtigt at huske på, at hvis man vil havde det optimale ud af sin træning, så nytter det ikke at træne amok, men at man spiser utrolig usundt eller måske slet ikke spiser ved siden af! Kroppen har brug for næring og byggesten til at opbygge den drømmekrop du stræber efter, det er ikke umuligt, men der skal arbejdes for det, både med kost og træning!
 
Her til aftes stiller jeg fx min søde sult med lidt lækker frugt, mandler og i den lille skål: æbler skåret i tern, vendt i skyr, et lille drys vanillesukker og lidt hakket 80% chokolade! Velbekomme og med god samvittighed! Selvfølgelig efter en god træning tidligere i dag ;)
 
Hvad stiller I den søde sult med?
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar